دانلود Telegram v4.8.9 - نرم افزار موبایل پیام رسان سریع و امن تلگرام
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 813
نویسنده : شیر دردنده
دانلود Telegram v4.8.9 - نرم افزار موبایل پیام رسان سریع و امن تلگرام
MacOSX icon Android icon

(97/3/5) تغییرات:

به روز رسانی نسخه اندروید به ورژن 4.8.9
لينک دانلود آخرين نسخه ios از اپل استور اضافه گرديد!

اگر به دنبال برنامه ای کاربردی در زمینه ارسال پیام به صورت سریع و امن همانند برنامه محبوب و معروف Whatapps می باشید برنامه Telegram نیاز شما را برطرف می کند. این برنامه به خاطر سرعت و امنیت زیاد مشهور شده است. با کمک این برنامه می توانید گروهی بالغ بر ۲۰۰ نفر ایجاد کنید و در ان به گفتگو بپردازید. علاوه بر ان شما قادر خواهید بود ویدیو تا حجم ۱ گیگ به اشتراک گذاشته و یا پیام های مالتی مدیا ارسال کنید. پیام ها در این برنامه رمزگزاری شده و در مقصد رمزگشایی می شوند بنابراین با اطمینان خاطر به چت بپردازید. این برنامه کاربردی و جالب را هرگز از دست ندهید.

ویژگی های اپلیکیشن موبایل Telegram:
- سرعت: این برنامه سریعترین برنامه منتشر شده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد که در گوگل پلی وجود دارد و شما هرجای دنیا که باشید برنامه نزدیکترین سرور متصل شده و دلیل سرعت بسیار بالای برنامه در انتقال فایل ها و پیام ها نیز همین امر است!
- امنیت بالا: ما تمام خطرات احتمالی را پیش بینی کرده ایم و برنامه ای در اختیار کاربران قرار داده ایم تا امنیت اطلاعات آنها را تضمین کند!
- ابر ذخیره سازی: این برنامه بر روی تمامی گوشی ها همگام سازی می کند بنابراین شما می توانید همیشه و به راحتی هرچه تمام به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید بدون آنکه نگران کوچکترین چیزی باشید!
تشکیل چت گروهی: با استفاده از این برنامه شما می توانید گروه های چت تا حداکثر 1000 نفر تشکیل دهید و با سرعت بسیار بالا و راحتی هرچه تمام تر با دوستان خود به گفتگو بپردازید!
- قابل اعتماد: این برنامه قابل اطمینان ترین برنامه ای می باشد که تاکنون ساخته شده است و ویژگی های بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهد!

تغییرات نسخه ی v4.8.9:
- برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است
Telegram Screenshot 1 Telegram Screenshot 2 Telegram Screenshot 3 Telegram Screenshot 4

Telegram is a messaging app with a focus on speed and security. It’s superfast, simple and free.
With Telegram, you can create group chats with up to 200 people so you can stay connected with everyone at once. Plus, you can share videos up to 1GB, send multiple photos from the web, and forward any media you receive in an instant. All your messages are in the cloud, so you can easily access them from any of your devices.
For those interested in maximum privacy, we've added Secret Chats, featuring end-to-end encryption to ensure that a message can only be read by its intended recipient. When it comes to Secret Chats, nothing is logged on our servers and you can automatically program the messages to self-destruct from both devices so there is never any record of it.
We built Telegram to make messaging safe again so you can take back your right to privacy.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

نام: Telegram
شماره نسخه: 4.8.9, last version
پلاتفرم: , MacOSX, Android ,
ویرایش پلاتفرم: Android 2.3 or later, iOS 6.0 or later
سایز صفحه: ,
تاریخ انتشار: 14:55 - 1397/3/5 | 2018.05.26
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز: 5 Star(s)

 

iOS 6.0 or later

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: